MAS Podpoľanie ako koordinátor značky Regionálny produkt Podpoľanie sa uchádzalo o získanie finančnej dotácie na rok 2019 prostrednítvom Všeobecne záväzného nariadenia BBSK č.33/2017 o poskytovaní dotácií z vlastných príjmov BBSK účelovo určených na regionálny rozvoj BBSK.
Projekt s názvom Tradícia a chuť Podpoľania, certifikované výrobky, služby – Regionálny produkt Podpoľanie bol podporený a združenie získalo finančnú dotáciu vo výške 3 000,00 EUR.
Predmetom projektu a hlavnými aktivitami bol:
1.) Katalóg výrobkov a služieb značky Regionálny produkt Podpoľanie
– príprava a tlač
– tvorbu textov zabezpečila kancelária MAS Podpoľanie
– vydaných bolo 200 ks
2.) Šanóny s listami výrobkov a služieb značky Regionálny produkt Podpoľanie
– príprava a tlač
– tvorbu textov zabezpečila kancelária MAS Podpoľanie
– vydaných bolo 200 ks
Cieľom projektu bolo zvýšenie propagácie a zviditelnenie všetkých výrobcov a poskytovateľovh služieb značky Regionálny produkt Podpoľanie. Výrobcovia vidia veľkú pomoc vo vydávaní a šírení propagačných materiálov. Propagačný materiál je určený pre turisticko informačné centrá, na propagáciu značku počas regionálnych podujatí a jarmokov a pre záujemcov o výrobky a pre OZ, ktoré zabezpečuje propagáciu značky formou účasti na rôznych aktivitách.